Social

Influencerul cu pancarte care rupe internetul în două! Cine este cu adevărat și cu ce se ocupă în viața de zi cu zi

Pozele lui fac înconjurul planetei, iar pe Instagram a adunat peste 7 milioane de urmăritori din toată lumea. Cine este tânărul care este noua senzație a internetului! 

În ziua de astăzi trăim atât de mult în era smartphone-ului, încât mulți oameni recunosc că le-ar fi imposibil să renunțe la a mai utiliza un telefon. Fie din necesitatea de a rămâne mereu conectați cu ceilalți, sau pur și simplu pentru a ne informa, smartphone-ul a devenit un obiect indispensabil în viețile noastre.

Iar cel mai bun exemplu este faptul că, probabil, acum citești acest articol de pe un smartphone! 

Și uite așa zilnic suntem bombardați de diferite fotografii și clipuri care ne atrag atenția, pe care la răndul nostru ne dorim să le împărtășim și cu ceilalți. Exact așa a fost și în cazul tânărului supranumit pe internet „Tipul cu un afiș”.

A început să posteze imagini în care ține în mână o pancartă pe care sunt scrise diferite mesaje precum: „Da bunico, încă nu sunt într-o relație”, „Nu interesează pe nimeni Spotify-ul tău”, „Sosul de Guacamole ar trebui să fie gratis”, „Schimbarea fusului orar nu are sens”, etc.

O serie de mesaje față de care oamenii s-au identificat, au apăsat butonul de like, iar în prezent fotografiile lui @dudewithsign au milioane de aprecieri.

Se numește Seth Philips si are 24 de ani, s-a născut într-o mică comună de aproximativ 650 de locuitori, însă a reușit să se mute în New York, unde a studiat Marketingul.  Afișează imaginea unui tânăr rebel, întotdeauna cu ochelari de soare la ochi, părul creț și liber, și o atitudine total indiferentă atunci când ridică pancarta.

Deci da…. poate fi o formă de manifest!

„După ce realizez fotografia, oamenii vin la mine și îmi cer să facem fotografii, sau mă întreabă dacă le dau voie să mă filmeze. Încă încerc să mă obișnuiesc cu treaba asta”, a declarat Philips.

Una dintre fotografiile care a generat cele mai multe discuții pe rețele a fost cea în care tânărul a scris „Seinfeld este mult mai bun că Friends”, făcând referire la cele două seriale, care știm cu toții că sunt emblematice și extrem de populare. Fanii s-au împărțit și eu început să-și argumenteze prin comentarii opiniile în legătură cu cele două seriale.

Philips a explicat pentru Forbes că în spatele acestei acțiuni se află o campanie prin care dorește să empatizeze cu oamenii, prin diferite mesaje livrate în online. Nu este singur în spatele acestui proiect, tânărul este angajat la cunoscută agenție de publicitate.

Atât Justin Bieber, cât și cass de modă Dolce & Gabanna, sunt două nume celebre care s-au arătat încântate de ideea tânărului.

Sursa: protv.ro


Vizualizări: